czwartek, 26 kwietnia 2012

Fajny czwartek :)

Pięknie się dzisiaj zaczął mój dzień. O 7 rano zadzwonił kurier uprzedzając mnie, że ma dla mnie przesyłkę. Lubię takie wiadomości :) Nawet fakt, że dzwonił tak wcześnie nic a nic mi nie przeszkadzał. Tak więc o 9 rano pojawił się u mnie z nagrodami od Łucznika. W konkursie wielkanocnym ( odsyłam do pierwszego posta) zostałam nagrodzona akcesoriami krawieckimi- do mojej kolekcji dołączyły dziś nowe, kosmiczne stopki (5szt) . Pozostałe stopki również otrzymałam kiedyś od Łucznika.
Ładną biżuterię ma moja maszyna :)

Może ktoś jest chętny na małą wymianę? Mam stopkę do wszywania kordonków, której nie potrzebuję.





I jeszcze piękna książka "Moda dzisiaj". Nagroda za ciekawy komentarz w "Opowieściach Julki" na facebooku.  Przecudne zdjęcia, wiele inspiracji, jednym słowem POLECAM!


źródło: http://www.galerialucznik.pl/pl/p/Moda-dzisiaj/251
źródło: http://www.galerialucznik.pl/pl/p/Moda-dzisiaj/251

8 komentarzy:

  1. No to Ci się ładnie dzień zaczął :D

    Stopka do wszywania kordonka... która masz na myśli?
    Pierwsze zdjęcie od góry - stopka druga od lewej, czy ta stopka na drugim zdjęciu?
    Jeżeli ta pierwsza, to byłabym chętna na wymianę, tylko na co? Jeżeli ta druga, to taka również posiadam :)

    Jakby co, to pisz na maila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta druga do kordonków jest Mistrzu - różni się od tej do sznurka tym, że ma taki "rowek na kordonek"
      tu popatrz ZBLIŻENIE na fotkę

      Usuń
  2. Jakbyś nie jeszcze oświeciła... do czego służy stopka z pierwszego zdjęcia, ta zupełnie po prawej... z plastikową konstrukcją? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jestem ciekawa jak ta "porcelanowa" się sprawdza ;)

      Usuń
    2. Porcelanowa? Wygląda jak teflonowa :D

      Usuń
    3. ty się znasz - ja nie ;D
      biała to porcelana ;)))

      Usuń
  3. No i się dziewczę doczekało! Książka THE BEST - miód/malina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do wszywania kordonków to jest ta druga od lewej na pierwszym zdjęciu ( górny rząd) a teflonowa podobno jest dobra do skóry ale nie mam nic skóropodobnego, żeby wypróbować. Ta z dziwną konstrukcją jest do wszywania lamówki, sporo się dzisiaj naszukałam, żeby dowiedzieć się co to jest :)

    OdpowiedzUsuń