czwartek, 31 maja 2012

Dress a Girl Around the World - Szyjemy!!!


Zachęcam wszystkie osoby szyjące do udziału w akcji "Dress a Girl Around the World".
O co chodzi? Szyjemy sukienki dla dziewczynek w różnym wieku. Celem akcji jest obdarowanie potrzebującego dziecka czymś wyjątkowym i niepowtarzalnym . Dużo nas to nie kosztuje a może wywołać uśmiech na twarzy dziewczynki. 
Więcej informacji na stronie http://dressagirlpoland.wordpress.com/.  Tam dowiecie się jak krok po kroku uszyć sukieneczkę ( UWAGA sukienki szyjemy według pewnych zasad).  

Ja już uszyłam sukienkę dla 3latki. 


 

10 komentarzy:

  1. Super!! Sukieneczka prześliczna, piękne uszyta - dziewczynka, która ją otrzyma będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna akcja, tylko ja niestety z maszyną jestem na bakier... Ale ślliczna Ci wyszła ta sukienka, koronkowe wstawki są urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) Mała na pewno się ucieszy ;>

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł z kieszonką uroczy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta Twoja sukieneczka :) Dziękuję za wsparcie akcji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna jest ta sukienka. Sama z chęcią bym taką uszyła. Mogłabyś objaśnić krok po kroku jak samemu taką zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam już tutorial jak uszyć taką sukienkę. Przepraszam za zamieszanie :)

      Usuń
    2. Mogę prosić o link do strony z tutorial'em jak uszyć taką sukienkę. Z góry bardzo dziękuje :)

      Usuń
    3. Niestety strona z tutorialem została zamknięta :/

      Usuń
  7. ta sukienka jest prześliczna! ^^

    OdpowiedzUsuń