czwartek, 13 sierpnia 2015

Moja pracownia

Dzisiejszy post poświęcony jest mojej pracowni :) Pewnie jesteście ciekawi jak wygląda.
Taadaaam, oto moja "szwalnia". Uwielbiam ten pokój, odzwierciedla mój styl i osobowość, poza tym jest w podobnym stylu co reszta mojego mieszkania.
Mam trzy maszyny:
maszyno-hafciarka Brother NV 1250 klik
nowy overlock Brother 4234D
nowa renderka Janome Cover Pro 1000, dołączyła do moich maszyn całkiem niedawno.  Jest używana, ale w świetnym stanie. Jesteśmy na etapie poznawania się :)

Te trzy maszyny wspaniale się uzupełniają i są po prostu spełnieniem moich marzeń.
Kiedyś miałam jedną maszynę z lidla, teraz mam trzy :) i to takie świetne! To ogromna przyjemność szyć bez nerwów, że coś się plącze, zacina czy ścieg się gubi.




Na ścianach mam półki pudełkami z ikei, a w nich najróżniejsze drobiazgi krawieckie. Nie lubię gdy wszystko jest na wierzchu, najbardziej podobają mi się uporządkowane przestrzenie. W segregatorach przechowuję wykroje, szablony i różnego rodzaju wydruki.


Któregoś dnia wróciłam z pracy i zobaczyłam, że komoda straciła dolny uchwyt, na podłodze natomiast leżała kupka trocin. Imbir tak samo jak ja bardzo się zdziwił a jego mina mówiła, że on nie ma z tym nic wspólnego... :) W planach mam pomalowanie tej komody na biało i zmianę uchwytów na takie bardziej w skandynawskim stylu.

Nici przechowuję w dwóch pudełkach, na półce w tej drewnianej "donicy" oraz na stojaku. Zrobił mi go tato, gdy byłam w Chełmie na święta. Wiem, że to źle dla nici gdy się kurzą, ale takie rozwiązanie bardzo mi się podoba no i jest wygodne.



Druga ściana to też półki i pudełka, a w nich mnóstwo guzików, stopek, igieł i innych drobiazgów. Zbieram wszystko co się da bo przecież to są same "przydasie"



Jak Wam się podoba moje królestwo? Mam szczęście, że mamy w mieszkaniu wolny pokój i mogę mieć taką małą pracownię :)

44 komentarze:

  1. Świetnie wygląda, aż chce się szyć! Ja ostatnio powiększyłam biurko, żeby maszyna mogła na nim stać na stałe, a i arkusze z Burdy się mieszczą. Nigdy więcej tarzania się z wykrojami po podłodze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Park maszyn imponujący i rzeczywiście może Ci już nic więcej nie być do szczęścia potrzebne :-)
    Ale, ale..? A gdzie stół do krojenia? No i nie uwierzę, że wszystkie materiały mieszczą Ci się w tej jednej komódce... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wygląda to naprawdę profesjonalnie a do tego ma swój klimat! :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemne królestwo! Fajnie że są kolory, "półka" na nici świetna - może kiedyś zgapię ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o takiej pracowni:) Póki co moja maszyna "chodzi" po całym mieszkaniu, niestety mam problem ze znalezieniem jej godnego miejsca :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracownia godna pozazdroszczenia, zestaw maszyn również:-) Ja niestety dodatkowego pokoju nie posiadam ale i tak się cieszę z tych trzech, które mam i jakoś daję radę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż.... Pracownia - marzenie. W odległych planach moja ma być na strychu, ale jak to ze strychami bywa - trzeba je remontować. Często więc oglądam przeróżne pracownie i marzę :D Maszyny super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżusie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, zazdroszczę takiej pracowni :-) Ja póki co mam tylko mały kącik w dużym pokoju...może kiedyś też wyczaruję sobie takie fajne miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo jejku jak ja Ci zazdroszcze takiej pracowni!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna jest. Piękna. Zazdroszczę i marzę o takim swoim miejscu na ziemi gdzie każdy szyciowy przydaś znajdzie swoje miejsce, gdzie wszystko będzie pod ręką... ach

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale świetne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie tam masz. Tyle rzeczy! Zazdroszczę. :)
    Ja na razie mam mini kolekcję. Ale mam takie marzenie, że kiedyś będę mieć pokój - pracownię. I będę mieć mini szafę na wykroje, teraz wiszą w szafie z ubraniami (nie lubię jak są poskładane), ale też część mam w segregatorze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracownia estetyczna i przejrzysta ale widzę, że styl ala ikea jest już wszędzie. Wszystkie mieszkania na jedno kopyto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co dokładnie jest na jedno kopyto? Półki? Moim zdaniem Ikea w Polce nie ma żadnej konkurencji (przynajmniej w tym przedziale cenowym)

      Usuń
    2. Chodzi mi raczej o estetykę według Ikei. Być może za bardzo zgeneralizowałam to pojęcie ale myślę, że wiadomo o co chodzi. Nie chodzi o przedmioty z Ikei a raczej styl. Wszystko białe, bez charakteru, bez osobowości byle było eleganckie i nowoczesne, przy tym odrobinę 'słodkie'. Nie chciałam żeby mój komentarz był złośliwy, po prostu zauważyłam taką tentencję i wśród znajomych i na blogach, stronach design i tak dalej. Ja lubię jak pomieszczenie ma moc i klimat. Natomiast to prawda, że w Polsce nie ma dużego wyboru. Tworzymy nasze wnętrza na tyle ile się da, mam nadzieję że w przyszłości będziemy mieć więcej możliwości. Najważniejsze żeby dobrze się w tych wnętrzach czuć:)

      Usuń
  15. Pięknie. :) Bardzo inspirujesz mnie do zadbania o moją przestrzeń do hobby. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie i funkcjonalnie! Zdecydowanie muszę zrobic porządki w mojej pracowni bo w tej chwili panuje tam delikatnie mówiąc bardzo artystyczny nieład.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzy razy tak! Stojak na nitki bombowy, mogłabym taki mieć. Właśnie planuję swoją pracownię, więc wszystko jest możliwe ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ Ci zazdroszczę :) Piękną i praktyczną masz pracownię. I jak w niej wszystko ładnie poukładane. U mnie rozgardiasz straszny. Nie mam też niestety swojego kąta do szycia, tylko zamuję kawałk salonu (maszyna overlock, blat do krojenia) i sypialni (regał z tkaninami). Czekam na ten dzień, kiedy dostanę wreszcie swoje miejsce na ziemi na szycie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna pracownia, a najbardziej podoba mi się ramka na której są zawieszone nici ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zzieleniałam z zazdrości:) tyle miejsca nie znajdę u siebie, ale najwyższy czas zrobić porządki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie i poukładane tak wszytko :) U mnie zdecydowanie większy chaos :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz tam bardzo ładnie, na pewno przyjemnie się szyje i pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie pokoje. Wszystko gra ze sobą. A jak pomalujesz komodę to będzie idealnie.Uwielbiam takie pòłeczki na nici.

    OdpowiedzUsuń
  24. ... dla niektórych tendencyjne dla innych "mokry sen" - ja należę do tych mokrych :P ...pracownia marzenie :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow rewelacja, tyle detali - pięknie
    pozdrawiam,
    Em

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna pracownia :) Mój mały kącik twórczy teraz czeka na kilka zmian. Ciekawa jestem jak mi wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna i stylowa pracownia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna ta Twoja pracownia <3! W związku z tym, że pracujesz na Brotherze mam do Ciebie pytanko dotyczące overlocka, jakiego ich overa polecasz do użytku domowego (na razie się uczę i szyję tylko ubrania)? Zbieram na jakiegoś i nie wiem ile muszę uzbierać, bo na nic się nie mogę zdecydować. Czy model Brother 1034d jest wystarczający, czy może zbierać na coś lepszego :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa bo jeszcze zapomniałam dopisać, że rozważam model wyższy ten 3034d, ale nie wiem czy on jest o tyle lepszy, że warto doplacać te 400zł, czy może lepiej kupić tańszy i go doposażyć? awrotu głowy można dostać z tymi maszynami...

      Usuń
    2. zdecydowanie jest wystarczający, ale jak masz możliwość to sobie dozbieraj na tego co mam ja :)

      Usuń
    3. no Twój jest całkiem piękny, jednak na razie poza zasięgiem cenowym :(... dzięki za odpowiedź!

      Usuń
  29. Nici na ścianie są cudowne!
    A poza tym zazdroszczę pracowni... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyjemnie zagospodarowałaś pracownianą przestrzeń, a pomysł z nićmi w ramie bardzo mi się podoba. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wykorzystana przestrzeń! Bardzo mi się podoba:) Nitki z ramce tworzą niezły obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super :) marzy mi się osobny pokój z przeznaczeniem na moją pracownie krawiecką. A o overloku nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz przepiękną pracownię i jak czyściutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też taką chcę ...:(
    http://słonecznaradzi.pl/

    OdpowiedzUsuń